Kao stranac koji je prvi put koristio kruzni tok napravljen jos u doba Austrougarske na ulazu u Pulu sa 3 trake i 6 izlaznih kad vidim ove kako pojma nemaju da se prestroje u 2 trake nasmijem se svaki dan.
Na B. Evrope svaki dan se sudaraju jer ovi sa unutrasnje trake i dalje misle: ah to su 2 trake ja mogu paralelno da izadjem desno i da ne propustim ovog sto je u vanjskoj traci. GRESKA. Nemozes nikog iz unutrasnje da presecas nikada ali vidim da su me poceli napadati i prete i psuju i udaraju auto nogama sve dok nedam gas vise mi primitivaca preko glave. Znaci naucite se da ja u vanjskoj traci i da se nisam prestrojio pre kruznog imam pravo da se vrtim 10 krugova po vanjskoj traci pre nego izadjem a vi iz unutrasnje nemate pravo da presecate nikoga. NIkoga. U Dubaiju sam vozio na najvecem kruznom toku sa 8 traka i u Shangaju sa 14 pa samo moras biti debil za volanom da neznas pravila jer sve je lepo oznaceno.
Ne znam u čemu je problem i zašto vam sve to smeta. Pa ovaj narod se bori već desetinama godina za ovo što sada imamo u svim sferama pa i u saobraćaju.
Kako to da sada niste zadovoljni?
Nemojte mi reći da i dalje ne shvatate da će sve biti još mnogo, mnogo gore.
Za mnoge stvari više ni nema nazad! A dok pasivno kuckamo i čekamo bolje sutra da se desi samo od sebe još stvari će otići u nepovret... kao saobraćaj u prenaseljenom i urbanistički uništenom NS.
Kultura saobracaja je blago receno katastrofalna u srbiji. Zmigavac moze slobodno da se izbaci iz srpskih vozila, jer onaj ko koristi isti mora da je naka baba ili sekapersa, zna se da pravi frajeri skrecu bez zmigavca.
Ovako, sve instruktore vožnje u NS odmah na test inteligencije, odakle im ideja da kandidate izvode u jutarnjem i popodnevnom špicu na obuku?
Obuka bi inače trebalo da se odvija najviše na poligonu a gde bi kandidati sticali veštinu upravljanja vozilom pre bilo kakvog uključivanja u saobraćaj. Najveći deo posle obuke i polaganja ispita i nije spreman za saobraćaj niti zna da vozi auto, osim ako prihvatimo da je kretanje 35 na sat neko umeće, polako ali sigurno. Iza mene red, šta me briga, ko me se žuri neka krene juče.
Novi Sad bukvalno nema dovoljnu površinu puteva da smesti sva vozila koja su u saobraćaju, plus na to, to mrcvaranje po putu, nekretanje na zeleno, a kad i krene ispred njega pedeset metara praznog prostora. Kolona se razvlači, pet vozila 100m puta. Idoti ne propuštaju nikoga ispred sebe u traku, valjda mu tata napravio taj put. Generalno valda ta neka potpuno bespotrebna bahatost. To je stil vožnje u NS, užas. Domet Policije je tronožac pored puta, bravo za njih, nemam reči.
Veliki pozdrav svima što stanu u desnoj traci sa 4 x žmigavac, samo da... To Policiju ne interesuje a tako se gube cele trake na bulevarima. U zadnje vreme masovno to rade na Bulevaru patrijarha Pavla a koji tako pretvore u ulicu sa jednom traku, Policija? Hvala Bogu dragom, nigde ih a i tako su nizašta.
Дођите новинари мало у наш крај, угао Ј.Веселиновића и И.Бирчанина, уметничка школа, вртић, урбано тесан део града и.... трубе, хаос, бука и дивљање. Нема помоћи сем да се испресеца и забрани ток саобраћаја по целом граду. Увести рампе у свим густо насељеним блоковима и зонирање само за становнике и по један ауто.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
VIDEO Dve scene iz novosadskog saobraćaja: Iznervirani i neoprezni vozači
Autor: 021.rs
Novi Sad
•01.11.2023.
•16:34
Komentari 9
Ssy
Srdjan
Na B. Evrope svaki dan se sudaraju jer ovi sa unutrasnje trake i dalje misle: ah to su 2 trake ja mogu paralelno da izadjem desno i da ne propustim ovog sto je u vanjskoj traci. GRESKA. Nemozes nikog iz unutrasnje da presecas nikada ali vidim da su me poceli napadati i prete i psuju i udaraju auto nogama sve dok nedam gas vise mi primitivaca preko glave. Znaci naucite se da ja u vanjskoj traci i da se nisam prestrojio pre kruznog imam pravo da se vrtim 10 krugova po vanjskoj traci pre nego izadjem a vi iz unutrasnje nemate pravo da presecate nikoga. NIkoga. U Dubaiju sam vozio na najvecem kruznom toku sa 8 traka i u Shangaju sa 14 pa samo moras biti debil za volanom da neznas pravila jer sve je lepo oznaceno.
/
Trotinedzija
- J -
Kako to da sada niste zadovoljni?
Nemojte mi reći da i dalje ne shvatate da će sve biti još mnogo, mnogo gore.
Za mnoge stvari više ni nema nazad! A dok pasivno kuckamo i čekamo bolje sutra da se desi samo od sebe još stvari će otići u nepovret... kao saobraćaj u prenaseljenom i urbanistički uništenom NS.
Ns
Mig
ja
Obuka bi inače trebalo da se odvija najviše na poligonu a gde bi kandidati sticali veštinu upravljanja vozilom pre bilo kakvog uključivanja u saobraćaj. Najveći deo posle obuke i polaganja ispita i nije spreman za saobraćaj niti zna da vozi auto, osim ako prihvatimo da je kretanje 35 na sat neko umeće, polako ali sigurno. Iza mene red, šta me briga, ko me se žuri neka krene juče.
Novi Sad bukvalno nema dovoljnu površinu puteva da smesti sva vozila koja su u saobraćaju, plus na to, to mrcvaranje po putu, nekretanje na zeleno, a kad i krene ispred njega pedeset metara praznog prostora. Kolona se razvlači, pet vozila 100m puta. Idoti ne propuštaju nikoga ispred sebe u traku, valjda mu tata napravio taj put. Generalno valda ta neka potpuno bespotrebna bahatost. To je stil vožnje u NS, užas. Domet Policije je tronožac pored puta, bravo za njih, nemam reči.
Veliki pozdrav svima što stanu u desnoj traci sa 4 x žmigavac, samo da... To Policiju ne interesuje a tako se gube cele trake na bulevarima. U zadnje vreme masovno to rade na Bulevaru patrijarha Pavla a koji tako pretvore u ulicu sa jednom traku, Policija? Hvala Bogu dragom, nigde ih a i tako su nizašta.
Симеон
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H